جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده در انبارها درآمد حاصل شده است.

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهرانگیز روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر با برگزاری جلسه‌های متعدد با مسئولان اموال تملیکی و بنادر و گمرکات استان بوشهر و رسیدگی به هزار و ۴۰۸ پرونده موفق به درآمدزایی ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده‌ایم.
وی با اشاره به بازدید از پارکینگ های خودروهای توقیفی مواد مخدر تصریح کرد: دستور برگزاری مزایده خودروهای توقیفی داده شده است؛ به زودی مزایده ۴۶ دستگاه خودرو برگزار و پرونده ۲۶۵ خودروی باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.

mehrangiz
مهرانگیز در رابطه با اقدامات اخیر دادگستری در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان، بیان کرد: با برگزاری مزایده بخشی از کالاهای موجود در گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان برگزار به فروش رفت.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: در این مزایده ۳۳ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی، ۳۰ دستگاه خودرو و بخشی از کالاهای متروکه و قاچاق موجود در انبارهای اموال تملیکی بوشهر به فروش رسید.
وی مبلغ حاصل از مزایده و فروش خودرو ها و اموال مذکور را ۳۰۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۷ میلیارد تومان از این مبلغ از طریق حراج عمومی حاصل شده است./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group