جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ابلاغ ۳۲ میلیارد تومان در قالب قیر رایگان برای عمران روستاهای استان خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت دهیاران عملیات آسفالت معابر شبکه روستایی استان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم روز پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در ساخت 10 هزار واحد مسکونی در کشور، اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در ساخت این واحدهای مسکونی ویژه محرومان 410 واحد مسکونی است که تاکنون 375 پرونده به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.
وی از انعقاد قرارداد برای ساخت 214 واحد مسکونی خبر داد و بیان کرد: پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال ساخت بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

asfalt
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی خاطرنشان کرد: در اجرا این طرح 966 واحد سهمیه استان است که که به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.
مقدم پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی در حال اجرا را بیش از 78 درصد اعلام و تصریح کرد: در تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه برای تأمین مسکن اقشار محروم روستایی یک هزار و 507 واحد سهمیه تعیین شده که پیشرفت 97 درصدی دارد.
وی با اشاره به آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 1.6 میلیون مترمربع از معابر روستاهای استان زیرسازی و با قیر رایگان آسفالت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ابلاغ 32 میلیارد تومان در قالب قیر رایگان برای عمران روستاهای استان خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت دهیاران عملیات آسفالت معابر شبکه روستایی استان آغاز شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group