جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بنا به تصمیم شورای آموزش و پرورش شهرستان های گناوه و تنگستان، مدارس ابتدایی در نوبت صبح برای گناوه و صبح و بعد از ظهر تمامی مقاطع برای تنگستان تعطیل است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالله گنخکی روز شنبه اظهار کرد: کلاس های دوازده مقطع تحصیلی دبیرستان های تنگستان در دو بخش مرکزی و دلوار صبح و بعد از ظهر باز هستند.
وی افزود: تصمیم به تعطیلی مدارس گناوه و تنگستان بمنظور حفظ سلامتی و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای دانش آموزان این مقاطع اتخاذ شده است.
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: تصمیم گیری تعطیلی مدارس به شورای آموزش و پرورش شهرستان ها واگذار شده است.
گنخکی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه هنوز تصمیمی درباره تعطیلی نوبت عصر مقطع ابتدایی یا دیگر مقاطع نگرفته است.

tatili madares
بررسی فضای شبکه های مجازی نشان می دهد که برخی از والدین دانش آموزان این شهرستان ها با ابراز گله مندی از تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس اظهار داشتند: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی از چند روز پیش نسبت به بارندگی شدید در این مناطق هشدارهای لازم را صادر کرده بود، باید مسئولان مربوطه در صورتی که قرار است مدارس را تعطیل کنند، شب قبل و زودتر اقدام به اطلاع رسانی کنند.
فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته در استان بوشهر آغاز شده و به گفته اداره کل هواشناسی استان بوشهر در روز شنبه تقویت و تشدید می شود.
بنا به گفته کارشناس هواشناسی استان، فعالیت این سامانه با تمرکز بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی با وقوع بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش تندباد و در مناطق مستعد بارش تگرگ از پدیده های مورد انتظار خواهد بود./ ایرنا

 

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group