جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از توسعه طرح‌های ورزشی خبر داد و گفت: ۱۳۵ هزار مترمربع زمین از سوی دهیاری‌ها و خیران برای احداث فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای استان واگذار شد.

به گزارش دیارجنوب، کمال صالح احمدی ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه 60 مجوز برای فعالیت بخش خصوصی در عرصه ورزش صادر شده است، اظهار داشت: در راستای اجرا سیاست‌های دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تأمین سرانه فضای مورد نیاز ورزشی تعداد 60 مجوز فعالیت از طریق کمسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر صادر شده است.

varzesh faza
وی مبلغ سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این حوزه توسط متقاضیان بخش خصوصی را 48 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خیرین ورزشیار و همچنین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها 135 هزار متر مربع زمین از سوی دهیاری‌ها و خیران برای احداث فضاهای ورزشی در شهرها و روستاها به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر واگذار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ارزش این اراضی واگذار شده را بیش از 110 میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: این اراضی در شهرستان‌های تنگستان، گناوه، عسلویه، دیلم و دشتی اهدا و واگذار شده و به توسعه ورزش این شهرستان‌ها کمک شایانی کرده است.
صالح احمدی در پایان گفت: به‌زودی در مراسمی با حضور مسئولان استانی از خیرین ورزشیار تقدیر می‌شود./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group