جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر گفت: ۸۰ دستگاه تبلت به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ایتام کمیته امداد این استان اهدا شد.

به گزارش دیارجنوب، راضیه علی‌پور روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آیینی که با حضور مدیران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد، ۸۰ دستگاه تبلت در اختیار دانش آموزان یتیم تحت حمایت این نهاد قرار گرفت.
وی افزود: سعی شده انتخاب این ایتام از مناطق محروم استان باشد تا زمینه ارتقاء تحصیلی آنها از طریق دستگاه های کمک آموزشی مانند تبلت فراهم شود.

tablet aitam
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل بر اساس وظایف انسان دوستانه و مبتنی بر مسئولیت های اجتماعی، خود را موظف به کمک به افراد بی بضاعت تحت نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی کند.
علی‌پور با اعلام این که بر اساس آمار استخراجی کمیته امداد استان بوشهر، حدود ۲ هزار نفر فرزند یتیم و پنج هزار و ۳۰۰ نفر کودک بدسرپرست و بی سرپرست ( محسنین ) تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: سعی ما این است که در کنار انجام وظایف ذاتی سازمانی، در حد امکانات بخشی از نیازهای این خانواده ها را از طریق جلب توجه خیرین تامین کنیم./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group