جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: 200 نفر از دانش آموزان مدارس این شهرستان در قالب 5 کاروان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بحرینی پور در مراسم افتتاحیه کاروانهای راهیان نور این شهرستان اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که با همکاری سپاه پاسداران انجام می شود و دراین دوره 200 نفرازدانش آموزان درقالب 5 کاروان اعزام شدند که ازهمکاری کلیه نهادها ودستگاه‌های اجرایی شهرستان کمال تشکر بعمل می آید.
وی هدف از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی را یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس وآشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: دانش آموزان در سنگر علم و دانش، نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.
بحرینی پور افزود: اجرای طرح اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است که برای آشنایی بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

kangan d rahiyan 1
آقای حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درروز افتتاحیه راهیان نور کنگان که دراردوگاه مارد (شهداء شرق کارون) آبادان بیان کرد: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند و دانش آموزان باید از این سفرهای معنوی بیشترین استفاده ببرند.
وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور، تغییر نگاه و نگرش را در دانش آموزان عزیزمان ایجاد کرده و ما هم باید حداکثر سعی خودمان را در این امر داشته باشیم که با برنامه‌ریزی دقیق عمق این کار را بیشتر کنیم.
لازم به ذکر است که در این مراسم باهمکاری حوزه بسیج دانش آموزی قدس کنگان ومعاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان، برنامه های فرهنگی مانند: اجرای سرود و همخوانی، روایتگری ومداحی درشب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

kangan d rahiyan 1kangan d rahiyan 1kangan d rahiyan 1kangan d rahiyan 1kangan d rahiyan 1 

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group