شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این استان با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها در تلاش برای انجام حد نگاری 100 درصدی زمین‌های کشاورزی تا دهه فجر امسال است که در این ارتباط همه دستگاه های ذیربط باید بطور جدی همکاری کنند.

به گزارش دیارجنوب، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در نشست مشترک با مدیران کل ثبت اسناد و املاک و امور اراضی استان بوشهر در راستای حدنگاری ۱۰۰ درصدی زمین‌های کشاورزی استان تا دهه مبارک فجر افزود: از مدیران و دستگاه‌های مرتبط با امر زمین در این استان انتظار می‌رود نسبت به انجام وظایف قانونی خود در این راستا با جدیت عمل و اداره کل ثبت اسناد و املاک را در اجرای حدنگاری یاری کنند.

sanad malekiyat
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهارکرد: موضوع حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی کشاورزی این استان به صورت مکتوب به دادگستری‌های شهرستان‌ها اعلام شده تا به این صورت رؤسای دادگستری نیز در راستای روان سازی در کار و رفع موانع و مشکلات کمیسیون رفع تداخل در شهرستان‌ها نظارت و پیگیری لازم و در جلسه‌ها حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: همکاری نکردن برخی از مدیران دستگاه‌ها در صدور اسناد مالکیت، یکی از مصادیق ترک فعل است و به طور قطع مدیرانی که موجب تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی و سندهای بالادستی می‌شوند باید در مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو باشند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group