شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت:اعضای خوشه آبزی‌پروری استان بوشهر از ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهی‌گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته(ifex ۲۰۲۲) که از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد دیدن کردند.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز شنبه 5 آذر ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۱۲ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف تولید تجهیزات صیادی، فراوری محصولات شیلاتی، صنایع بسته‌بندی، تولید خوراک آبزیان، ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و آکواریوم، تولید محصولات شیلاتی صادرات‌محور، حضور داشتند.
وی افزود: هیات اعزامی ذینفعان خوشه آبزی پروری استان بوشهر متشکل از پرورش دهندگان و فعالین شیلاتی و صنایع غذایی بود که در کنار تیم توسعه خوشه صنعتی آبزی پروری از این نمایشگاه بازدید کرده و زمینه همکاری های مشترک با هم را فراهم آوردند.

khoshe abzi
حسینی افزود: در این بازدید 10 نفر از ذینفعان خوشه آبزی‌پروری بوشهر ضمن بازدید از نمایشگاه با آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های این صنعت آشنا شده و با متخصصین این حوزه تبادل اطلاعات کردند.
خوشه صنعتی آبزی پروری سومین خوشه صنعتی استان بوشهر است که به تازگی تحت نظارت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر بعنوان متولی توسعه خوشه های صنعتی فرآیند توسعه آن آغاز شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group