سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان گفت: حوزه دانشجویی فرهنگی یکی از مهمترین حوزه های دانشگاه آزاد اسلامی است.

در آیینی با حضور مسئولان، روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شدند.

هرچند در سال ۹۹ به دلیل بیماری کرونا نباید از وزارت بهداشت و مجموعه سلامت کشور جز تشکر و قدردانی کار دیگری انجام داد اما......

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر از سم‌پاشی ۳۷ هزار هکتار اراضی این استان علیه هجوم ملخ‌ها خبر داد و گفت: بیشترین آلودگی آفت ملخ در عرصه مناطق کوهستانی و در حاشیه اراضی کشاورزی بوده و تاکنون خسارتی به این عرصه‌ها وارد نشده است.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری پنجمین کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر گفت: با پهلوگیری این کشتی در مجموع ۵۷ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر تخلیه شده است.

استاندار بوشهر از پست مشاور مدیرکل برای مسولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بوشهر خبر داد.

مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق (ع) در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام گفت: عشایر نقش بسزایی در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع از حیثیت و ناموس کشور دارند.

استاندار بوشهر گفت: اعتماد سازی، رسالت مهم روابط عمومی ها بوده و شفاف عمل کردن روابط عمومی ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تاثیرگذار است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا جمعه هفته جاری در برخی از ساعت‌ها شرایط جوی این استان ناپایدار خواهد بود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: معدن بوکسیت شهرستان دشتی این استان پس از طی مرحله پی جویی و شناسایی اکنون به مرحله اکتشاف عمومی رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۸ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group