يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فایل صوتی منتشر شده منتسب به دکتر سعید کشمیری در فضای مجازی تکذیب می‌شود.

گروه حرفه‌ای شکارچیان در منطقه شکار ممنوع کوه‌مُند استان بوشهر دستگیر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی ارتفاعات منطقه بهمرد دشتستان که از ساعت ۶ صبح دیروز آغاز شده بود ساعت یک بامداد امروز مهار شد.

استاندار بوشهر گفت: پرورش جلبک و آرتمیا از برنامه‌های تدوینی و تولید ۲۰۰ هزار تن ماهی در قفس از اولویت‌های این استان در عرصه دریا و آبزیان است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: به‌ منظور ارتقا ایمنی و همچنین تمهیدات پیشگیرانه و مقابله‌ای، شناورهای جستجو و نجات بنادر این استان مجهز به پمپ‌های اطفا حریق شد.

دستگاه پیشرفته MRI دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری و بیمارستان قلب بوشهر با دستور استاندار بوشهر آغاز به کار کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر گفت: ۵۷۰ نفر در آموزش و‌ پرورش استان بوشهر استخدام می‌شوند.
به گزارش دیارجنوب، عبدالرضا بندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت آمورش و پرورش برای تأمین نیروی انسانی در تابستان، آزمون استخدام جدیدی برگزار می‌کند، اظهار داشت: برای این آزمون مجوز استخدام 570 نفر در استان بوشهر دریافت شده است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر اضافه کرد: از این تعداد، 160 نفر بازمانده از استخدام سال قبل و 410 نفر براساس مجوز جدید هستند که پس از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه جذب می‌شوند.

estekhdam amoozesh parvaresh
بندری با بیان اینکه در این آزمون، فقط افراد بومی جذب می‌شوند، گفت: در دوره ابتدایی 266 نفر، متوسطه اول و دوم 134 نفر، پرورشی و مشاوره 71 نفر، تربیت بدنی 33 نفر، استثنایی 16 نفر و فنی‌حرفه ای‌و کاردانش 50 نفر نیروی آموزشی جدید استخدام می‌شوند.
وی افزود: برپایه مجوز استخدامی امسال، شهرستان عسلویه با 55 نفر بیشترین و خارک و کاکی هرکدام جداگانه با 16 نفر دارای کمترین تعداد استخدام می‌باشند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در پایان با بیان اینکه در دوره ابتدایی، جذب آموزگار براساس نیاز مناطق تعریف شده نه براساس جنسیت، خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها در مجموع 91 نفر خانم و 304 نفر آقا استخدام می‌شوند./فارس

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی ارتفاعات منطقه بهمرد دشتستان که از ساعت ۶ صبح دیروز آغاز شده بود ساعت یک بامداد امروز مهار شد.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه کمبود آب در شبانکاره بسیار نگران کننده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در همین هفته مشکل آب روستاهای شبانکاره دشتستان برطرف می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیشترین مبتلایان کرونا مربوط به افراد بدون علامت است که با بیماریابی فعال توسط مراقبین سلامت شناسایی‌شده‌اند.

فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: در حادثه آتش سوزی جمعه شب جنگل دست کاشت عامری براساس برآورد اولیه ۲۵ هکتار از این عرصه براثر سوختن از بین رفت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group