چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آموزش مبانی ایمنی عبور و مرور از جاده به هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نفل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اهمیت آموزش مباحث ترافیکی و ایمنی جاده‌ای، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، دوره‌های آموزشی در ۲۵ مدرسه و ۴۰ کارگاه صنعتی واقع در حاشیه راه‌های استان بوشهر با بهره‌گیری از کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و کارشناسان ترافیک پلیس راه استان برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره‌ها به هزار و ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان، آموزش‌های مربوط به قوانین ایمنی عبور و مرور از جاده و بیش از ۲ هزار نفر از کارگران مناطق صنعتی و کارخانجات واقع در حاشیه بزرگراه‌ها آموزش‌های مربوط به ایمنی موتورسواری ارائه شده است.

فرامرزی بیان کرد: این آموزش‌ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت و در راستای ترویج و فرهنگ‌سازیِ مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان بسته‌های آموزشی در قالب کتابچه، لوازم‌التحریر، کاور گذربان مدرسه و جوایز مربوط به مسابقات نقاشی و انشا و به موتورسواران بادگیر و برچسب‌های شبرنگ، کلاه ایمنی و غیره اهدا می‌شود.

وی هدف از اقدامات آموزشی را حساس‌سازی جامعه و آشنایی هرچه بیشتر مردم با مباحث ترافیکی و رانندگی به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group