شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست پنج متقاضی تغییر حوزه انتخابیه موافقت کرد تا تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان به ۱۵۹ نفر افزایش یابد.

به گزارش دیارجنوب، خلیل رضایی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: چهار نفر داوطلب متقاضی تغییر حوزه انتخابیه به این استان و یک داوطلب نیز خواستار حضور در خارج از استان بود که هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست این افراد موافقت کرده است.
وی افزود: تاکنون ۲ نفر از تایید صلاحیت شده‌ها با مکاتبه رسمی، از داوطلبی در این دوره از انتخابات انصراف داده اند.
رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: چهار هزار و ۲۰۰ ناظر فعال در این استان به عنوان نمایندگان شورای نگهبان آموزش‌های لازم را فرا گرفته و استان بوشهر آماده برگزاری انتخابات است.

entekhabat1 j
رضایی ادامه داد: براساس قانون، شورای نگهبان در همه مراحل وظیفه نظارت بر انتخابات و مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی را دارد.
وی با اعلام برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه یادآور شد: مهلت فعالیت تبلیغات انتخاباتی از هشت روز قبل از روز اخذ رای یعنی سوم اسفندماه تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی تعیین شده است.
رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی انتخاباتی فقط مجاز به استفاده از پیام رسان‌های اجتماعی مجاز بوده و استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است.
رضایی از داوطلبان و هواداران آنها درخواست کرد فضای اخلاقی را در شبکه های اجتماعی مراعات و از زدن تهمت، افترا و الفاظ ناشایست حذر کنند./ ایرنا
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group