سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 14 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به عروس و دامادان تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش دیارجنوب ، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد بوشهر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی که کمیته امداد به منظور تثبیت زندگی زناشویی دنبال می کند خدمات ازدواج از جمله کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر،تحت حمایت است.

وی درادامه افزود: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد، بزهکاری، تأمین بسترهای توانمندی، آسایش و سلامت کانون خانواده و حفظ و تقویت پایه‌های حمایتی به واسطه خروج زوج‌های جوان از شمول پوشش خدمات مستمر از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج است.

مدیر کل کیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: در همین راستا ، در سال جاری تعداد 480 سری جهیزیه جمعا به ارزش 14 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت تامین کمک هزینه و جهیزیه نوعروسان در بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

روشن خاطرنشان کرد: بخشی از این جهیزیه ها با همکاری وهمیاری خیران، نیکوکاران و سازمان بسیج سازندگی استان تحویل زوجین معزز تحت حمایت شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group