شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر از برگزاری سومین رویداد ملی «روایت حبیب» همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالله شاهینی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ویژه برنامه که به مدت سه سال مُتمادی از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور به اجرا در می‌آید، امسال با شعار «شهید القدس» آغاز به کار خواهد کرد.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر با بیان اینکه، استان بوشهر از سال گذشته برگزاری این رویداد را در شهرهای بوشهر، برازجان، دلوار به صورت میدانی آغاز کرده است، افزود: هدف از برگزاری این برنامه، نشان دادن رشادت‌ها، اخلاق، منش و رفتار سردار سلیمانی با زبان هنری به مردم است.

revayat habib
شاهینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در ورزش زورخانه و پهلوانی حضور داشته عنوان کرد: سال گذشته برای اولین بار نمایش «یلان میدان» به کارگردانی احمد قربانی با موضوع سردار سلیمانی در زورخانه حضرت امیرالمومنین بوشهر و با حضور ورزشکاران به شکل تلفیقی به مدت سه شب به همت حوزه هنری استان بوشهر اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال ویژه‌برنامه‌های متفاوت و متنوعی اعم از شعرخوانی، رونمایی اثر جدید حسین کشتکار، نقالی مقاومت، اجرای نمایش سه شنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در میدان شهید چمران کاروانسرای مشیر الملک اجرا خواهد شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group