شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های جهاد آبرسانی در مناطق روستایی و کم برخوردار این استان تزریق شد.

به گزارش دیارجنوب، ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان اعتبار یاد شده جهت سرعت بخشی در طرح های جهاد آبرسانی استان به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پرداخت شده است.
وی بیان کرد: براساس ارزیابی های وزرات نیرو بوشهر از استان های پیشگام در طرح جهاد آبرسانی است که این پیشرفت منجر شده تا وزارت نیرو اهتمام ویژه ای به تامین اعتبار این استان داشته باشد.

abresani
عالی ادامه داد: جهاد آبرسانی یکی از طرح های شاخص وزارت نیرو در چند دهه اخیر است که توانسته پاسخی شایسته به موضوع تامین آب شرب روستاها و بویژه مناطق کم برخوردار داشته باشد.
وی اضافه کرد: این طرح در بوشهر با سرمایه گذاری هفت هزارو ۸۱۰ میلیارد ریال در ۱۹۴ روستا با ۲۹ هزار و ۸۵۹ خانوار اجرایی شده که اکنون ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عالی یادآورشد: با توجه به روند مطلوب اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان بوشهر امید می رود این طرح شاخص تا پایان دولت سیزدهم به اتمام برسد.
وی گفت: با اتمام این طرح وضعیت تامین آب شرب روستاهای استان بوشهر به میزان قابل قبولی خواهد رسید که این مهم در سال های خشکسالی باعث افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group