شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار دشتستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: چهار کتاب‌خانه عمومی جدید در سطح شهرستان دشتستان احداث می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: مناسبت‌های دهه بصیرت و برنامه حماسه ۹ دی باید با رویکرد جهاد تبیین و با محوریت مردم اجرا شود.

وی به تقارن حماسه ۹دی با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که از این رو باید شهرداران و دهیاران با فضاسازی محیطی شایسته با نظارت بخشداران و معاونت سیاسی فرمانداری این دو رویداد مهم را به صورت ویژه تکریم کنند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در حوزه قرآن و عترت نیازمند تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای‌مجازی هستیم، خواستار ورود کانون‌های فرهنگی مساجد در عرصه تولید محتوا با کمک بسیج رسانه در شهرستان شد.

بنافی خاطرنشان کرد: نیروهای خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داریم که اکثرا از نسل جوان و نوجوان هستند که لازم است با همکاری بسیج رسانه و کار تشکیلاتی و توانمندسازی، آنان را در حوزه رسانه تقویت کنیم و از این توانمندی در راستای جهاد تبیین و روشنگری رسانه‌ای بهره بگیریم.

فرماندار دشتستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: چهار کتابخانه عمومی جدید در سطح شهرستان دشتستان ساخته می‌شود./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group