شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

اعضا باشگاه قلمداران هنر جنوب با بازدید از نمایشگاه مد ولباس ایرانی اسلامی در بوشهر باعث تشویق تولید کنندگان شدند.

به گزارش دیارجنوب، در بازدید اعضا باشگاه قلمداران هنر جنوب که با همراهی مسعود عرب زاده "نویسنده و پژوهشگر "، عبدالکریم نیسنی « پژوهشگر و روزنامه نگار » ،محمد امینی "شاعر"،سمیه حبیبی "نویسنده "و عاطفه پورمحمد "خوشنویس"از علی احمدی ،حسن اسماعیلی ،زینب زمانی ،طاهره رنجبر،مهدیه مختاری ،سیده حلیمه امینی ،تولیدکنندگان مد لباس با اهدا لوح تقدیر به آنها به عنوان یار افتخاری تیم منصوب شدند.
مسعود عرب زاده مدیر عامل باشگاه قلمداران جنوب در حاشیه باز دید از نمایشگاه مد ولباس ایرانی اسلامی در بوشهر اظهار داشت :اقدامات فرهنگی تیم قلمداران هنر جنوب تنها مختص به ورزشگاه نیست و این تیم با بهره گیری از کادرمجرب هنرمندان متعهد انقلاب تمام تلاش خود را در ترویج کارهای فرهنگی استان بوشهر انجام خواهد داد ،که با برنامه ریزی گسترده با کمک هواداران در حال عملیاتی کردن آن هستیم.

ghalamdaran j 1
عرب زاده با تاکید بر نقش مکمل هنر و ورزش برای موضوع های فرهنگی در کنار هم می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند ؛خاطر نشان کرد :حضور ما به عنوان ورزشکار و هنرمند در نمایشگاه مد و لباس خدا قوتی بود به مسوولین برگزاری و طراحان لباس ایرانی به ویژه هنرمندان و طراحان بومی شرکت کننده در این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و دعوت از آنها به عنوان یار باشگاه قلمداران هنر جنوب بود.
در این فضای دل انگیز علی احمدی هنر مند عرصه ی موسیقی و تولیدی برند پوشاک امینا در رابطه با حضور باشگاه فرهنگی قلمداران هنر جنوب در غرفه های تولیدی پوشاک ایرانی خاطر نشان کرد: حرکت بسیار عالی و ارزشمندی بود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
احمدی افزود :تولید کنندگان با تمام مشکلاتی که دارند در این برنامه ها دیده می شوند و تاجران و فروشندگان پوشاک با تولید های بومی آشنا می شوند و با خرید از تولید کنندگان استان بوشهر از مزایای عرصه مستقیم بهتر بهره ببرند.
ناهید احمدی تولیدی پوشاک امینا نیز با اشاره به توجه خاص تیم قلمداران هنر جنوب به بانوان بومی هنرمند که در تولید لباس های اسلامی فعال هستند خاطر نشان کرد: از نزدیک با هنر مندان شهر بوشهر که در تیم ورزشی فعالیت می کنند آشنا شدیم ،حرکت این عزیزان باعث امیدواری بود که با تقدیری که از ما و گروه مان انجام دادند ایجاد انگیزه شد که جا دارد از اعضا تیم قلمداران هنر جنوب تقدیر و تشکر کنیم.

ghalamdaran j 1
در ادامه مهدیه بختیاری کار آفرین حوزه ی پوشاک ایرانیان دشتستان _آب پخش گفت: حرکت قلمداران هنر جنوب دلگرم کننده و باعث خوشحالی و حمایت از ما به عنوان افراد متخصص در حوزه ی حجاب و عفاف است.
بانوی کار آفرین حلیمه امینی که در سال گذشته هم با و جود داشتن چهار فرزند به عنوان یک بانوی کار آفرین از استانداری تشویق و معرفی شد حس خود را در بازدید هنرمندان از غرفه اش ناگفتنی و شوق برانگیز دانست و بیان داشت: خیلی حس خوبی داشتم و عالی بود، امیدوارم باز هم چنین رویدادهایی در شهرمان اتفاق بیفتد.
این بانو کار آفرین در رابطه با حضور و اهمیت تیم قلمداران هنر جنوب از غرفه ها یادآور شد: باعث افتخار من است که با هنرمندان شهر آشنا شدم و تیم هنری قلمداران از غرفه ما دیدن کردند و امیدواری دادند و تقدیر و تشکر کردند این برای من بسیار انگیزه بخش بود.
وی در پایان گفت: بعد از رفتن هنرمندان از غرفه ما و توجه غرفه ها دارها و بازدید کنندگان ، انرژی های مثبت زیادی دریافت کردم و خستگی کار از تنم تکیده شد.
گفتنی است؛ این نمایشگاه مکانی برای توزیع پو شاک و ملزومات ایرانی است که با حضور ۷۰تولید کننده ی کشوری و۲۰تولید کننده ی استانی با همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در عمارت میلاد از ۲۹ آذر ماه تا دوم برگزار شد.

ghalamdaran j 1ghalamdaran j 1ghalamdaran j 1ghalamdaran j 1
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group