شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: یک فروند لنج صیادی ترالر درشهرستان بوشهر کشف و توقیف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ عبدالکریم غلامی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر گفت: اکیپ یگان حفاظت منابع آبزیان در گشت شبانه و بازدید و کنترل اسکله صیادی جلالی شهرستان بوشهر به یک فروند لنج صیادی که در حال تخلیه صید در ساعت غیرقانونی بوده است مشکوک شدند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر افزود: بلافاصله عوامل این یگان به شناور نزدیک و پس از بررسی‌های انجام شده و با همکاری کارشناسان شیلات استان بوشهر مشخص شد که این لنج صیادی از روش صید ترال استفاده کرده است.

seid teral
وی ادامه داد: شناور متخلف بلافاصله توقیف و دستور تشکیل پرونده تخلفاتی برای آن صادر شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر به تشدید برخورد با صید غیرقانونی ترال اشاره کرد و ادامه داد: پرونده تخلفاتی این شناور علاوه بر ارسال به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی، به مراجع قضائی نیز ارسال می‌شود.
سرهنگ غلامی همچنین در رابطه با کشفیات این شناور افزود: از این شناور متخلف بیش از سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع ماهیان کشف و به نفع دولت مصادره شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر افزود: ایجاد فضای امن و صید پایدار برای صیادان قانونمند و ایجاد ناامنی برای صید غیر مجاز و افراد سودجو از اهداف پرسنل یگان حفاظت منابع شیلات بوشهر است که در این راه با تمام توان تلاش خواهیم کرد./ مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group