شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم- دهرود به عنوان یکی از پروژه‌‎های شاخص شهرستان دشتستان اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: خط انتقال مجتمع ارم دهرود شهرستان دشتستان در راستای پروژه های جهاد آبرسانی اجرایی شده که با حمایت اعتباری مناسب اکنون با روند بسیار خوبی در حال اجرا است.
وی بیان کرد: با اجرای خط انتقال آب مجتمع ارم-دهرود جمعیتی در حدود پنج هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.
عالی ادامه داد: روستاهای پرگانک ، کمه زرد ، دهرود علیا ، دهرود سفلی ، چهوک از جمله روستاهای تحت پوشش این طرح آبرسانی هستند.
وی اظهار کرد: طول اجرایی این خط حدود 32 کیلومتر است که به واسطه اجرا در منطقه ای کوهستانی از جمله پروژه های شاخص آبرسانی در روستاهای استان بوشهر محسوب می شود.

عالی اظهار کرد: با حجم قابل توجه پروژه های اجرا شده در حوزه نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی در استان بوشهر پیش بینی شده میزان هدر رفت آب در شبکه آبرسانی استان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
وی افزود: کاهش هدرفت یکی از الزامات برای تامین آب پایدار است که این مهم با اجرا پروژه های مختلفی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست احداث است.
عالی گفت: بخشی از این پروژه ها در قالب جهاد آبرسانی روستایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده که اتمام آنها نویدبخش تامین آب پایدار در روستاهای هدف طرح است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group