چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

رییس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان از تصادف پراید با تریلر در محور دالکی_کنارتخته خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی ۵ مصدوم در پی داشت.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا شبانکاره فرد شامگاه چهارشنبه ۲۴ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۴۵ امشب گزارش یک مورد تصادف خودرو پراید با تریلر در محور دالکی_کنارتخته به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی بیان کرد: باتوجه به کثرت مصدومین سریعا دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهری ۳ و قلعه سفید از دشتستان و آمبولانس اورژانس کنارتخته به محل حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: با توجه به گیر افتادن برخی سرنشینان پراید درون خودرو، پرسنل هلال احمر نیز فراخوان شدند و فرآیند رهاسازی مصدومین را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دشتستان و کنارتخته پس از انجام ارزیابی اولیه و اقدامات تخصصی به بیمارستان شهید صادق گنجی منتقل شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ از پرسنل اورژانس کنارتخته، پرسنل اورژانس شهری ۳ قلعه سفید و پرسنل کشیک هلال احمر که زحمات شایانی در این ماموریت سخت و نفس گیر کشیدند تشکر و قدر دانی کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group