چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، سومین اردوی عمرانی دهیاران این بخش بمنظور بازدید از پروژه های شاخص و الگوبرداری دهیاران از این پروژه ها در روستای زیارت برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، بخشدار مرکزی دشتستان صبح روز شنبه ۲٠ آبان ماه در آئین غبار روبی قبور مطهر شهدای روستای زیارت ابراز کرد: دهیاران خادمین مردم روستای خود هستند و بزرگترین امتیازی که یک دهیار می تواند بدست آورد، همراهی و رضایت مردم روستا است.
هادی عدالت افزود: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که حضور پرشور مردم در این انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این مهم جز با دیدار چهره به چهره، برگزاری نشست ها، نظرسنجی های متعدد، احصاء مشکلات مردم و پیگیری آنها، به دست نمی آید.
وی ضمن تاکید به توجه دهیاران به زیرساخت های فرهنگی و مناسبت های تقویمی ادامه داد: در هر روستا افراد صاحب نظر، نخبه و مبتکری وجود دارد که دهیاران می توانند با بهره گیری از ظرفیت آنها، در پیشبرد اهداف روستا بیش از پیش موفق باشند.

ordoo bakhshdari 1
بخشدار مرکزی دشتستان هنگام بازدید از مجموعه ورزشی روستای زیارت افزود: با الگوبرداری از سیره رهبر معظم انقلاب در هفته جاری به همت دهیاران بخش، شاهد آزادسازی زندانیانی هستیم که به دلیل نداشتن توان مالی در زندان هستند.
هادی عدالت در ادامه گفت: استان بوشهر به یک کارگاه پروژه های عمرانی تبدیل شده و شهرستان دشتستان و بخش مرکزی هم از این امر مستثنی نیست؛ در حومه روستای زیارت، پروژه های بزرگی را در دو سال اخیر به نتیجه رساندیم که از جمله لایروبی زهکشی روستای زیارت، کلل و بنار آبشیرین است که خواسته 20 ساله و بحق مردم بود.
وی افزود: روشنایی محور کلل تا زیارت که از جمله نقاط حادثه خیز بخش مرکزی بود و عریض تر کردن محور زیارت به سه راهی درودگاه نیز دیگر پروژه های ارزشمند بوده و در حال حاضر طرح مطالعاتی برای تأسیس بزرگترین دامشهر جنوب کشور را در دست داریم.
دهیار روستای زیارت در خصوص مهمترین طرح های عمرانی سال 1401و 1402 این روستا گفت: اجرای 65هزار متر مربع آسفالت معابر، تعریض جاده ورودی زیارت به طول ۵ کیلومتر، لایروبی کانال زهکشی دشت زیارت به طول ۷ کیلومتر، روکش آسفالت و روشنایی محور زیارت به کلل به طول 7 کیلومتر از جمله اقدامات عمرانی ما بوده است.
وی ادامه داد: اجرای 20هزار متر مربع پیاده رو، اجرای ۲ کیلومتر گلکاری با لوله کشی آب قطره ای و انجام ۲ کیلومتر تعویض شبکه آب شرب از جمله مهمترین طرح های عمرانی ما محسوب می شوند.
علی آذرکشت با اشاره به طرح و برنامه ریزی های مطالعاتی انجام شده افزود: برنامه ۵ ساله توسعه زیارت، طرح نویسی گردشگری با عنوان زیارت روستای هدف گردشگری استان، تأسیس بزرگترین دامشهر جنوب کشور، طرح توجیهی تولید ورمی کمپوست از فضولات دامی و ویرایش طرح هادی از جمله طرح های پروژه های آینده دهیاری این روستا در نظر گرفته شده است.

ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1ordoo bakhshdari 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group