سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

مراسم غبار روبی گلزار شهدای شهر آب‌پخش توسط هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی این شهر برگزار شد.

 

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش آب‌پخش؛ ورزشکاران هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بخش آب‌پخش بمناسبت هفته تربیت بدنی مراسم غبار روبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا را در گلزار شهدای گمنام برگزار نمودند گفتنی است ورزشکاران کلاس اتومبیلرانی در همایشی بزرگ مسیر مجموعه ورزشی شهدا آب‌پخش تا گلزار شهدای گمنام را طی مسیر کردند و به شهدا ادای احترام نمودند.

حمیدرضا بنافی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب‌پخش، در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از حمایت های مسئولین بخش خصوصا حمزه امین نژاد بخشدار و جلیل رضایی رئیس شورای اسلامی آبپخش از این هیئت تشکر نمود و اظهار داشت : ورزشکاران این رشته ورزشی در راستای اهداف فدراسیون بصورت سازمان یافته و قانونمند تر از گذشته به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و مسیر موفقیت را با رانندگی ایمن طی کنند.

در ادامه حمزه امین نژاد بخشدار بخش آبپخش ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اعلام کرد جهت سازماندهی ورزشکاران و پیست مناسب همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان بخش آب‌پخش داشته باشد.

در پایان ورزشکاران و مسئولین بخش آبپخش با اهدای گل به مزار شهدای والا مقام ارادت خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1motorsavari ghobar 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group