چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت های امدادی هلال احمر بوشهر در اربعین تقدیر کرد.

به گزارش دیارجنوب، صبح روز شنبه ۲۲ مهر ماه در نشستی با حضور مدیرعامل این جمعیت و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت های فرهنگی و امدادی هلال احمر در اربعین حسینی تجلیل شد.

دکتر احسان ایزدپناه با اشاره به نقش مهم حضور هلال احمر در این عرصه گفت:همه داوطلبان و امدادگران با تمام توان در خدمت زوار عزیز هستند و بدون هیچ چشم داشتی خدمات رسانی می کنند و درسال آینده با قدرت بیشتر و برنامه ریزی جدیدتری فعالیت خواهیم کرد.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش در خانواده ها افزود:مهمترین برنامه ما در استان آموزش خانواده هاست که بصورت مستمر در همه شهرستان ها در حال انجام است و پیش بینی می شود در آینده نچندان دور همه خانواده ها بتوانند با یادگیری آموزش های امدادی نقش بسزایی در کاهش آسیبهای جامعه ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قادری نیز با اشاره به نقش بسیار مثبت هلال احمر بوشهر در اربعین و برپایی مواکب خدمات رسانی فرهنگی و امدادی اظهار داشت:یک هم افزایی بسیار خوبی بین دو مجموعه ایجاد شده که این ظرفیت باید تقویت و در جهت ایجاد فضای مناسب برای زوار و مردم بکار گرفته شود.

در پایان از تلاش ها و زحمات هلال احمر استان بوشهر در اربعین حسینی و برپایی مواکب درون شهری و فعالیت های فرهنگی تجلیل و تقدیر شد.

tablighat bush helal 1tablighat bush helal 1tablighat bush helal 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group