شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

 مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از حضور بیش از ۲۴ تولیدکننده و صنعتگر روستایی و عشایری استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سهراب امیری نژاد ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: حضور پر رنگ تولید کنندگان و صنعتگران روستایی و عشایری استان بوشهر در پنجمین جشنواره توانمند روستاییان و عشایر کشور نشان از سرزندگی و پتانسیل بالای تولید در بخش‌های روستایی و عشایری دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: در این جشنواره که از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار خواهد شد ۲۴ تولید کننده و صنعتگر از استان بوشهر حضور دارند.

امیری با بیان اینکه تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در حوزه صنایع غذایی، صنایع دستی، شیلاتی زمینه‌های دیگر در این نمایشگاه حضور خواهد یافت، افزود: ظرفیت‌های گردشگری، بومی و محلی، آئینی، بازی‌های بومی محلی و فرهنگی استان بوشهر نیز در این نمایشگاه به نمایش خواهد درآمد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه خودباوری در بین روستاییان و عشایر است افزود: امیدواریم شرکت در این رویدادها منجر به شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادها، معرفی سرمایه گذاران و کار آفرینان جدید در حوزه‌های روستایی و عشایری شود.

امیری نشان با اعلام اینکه قرار است در حاشیه این رویداد ملی نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار شود. از مدیران استان و هم استانی‌ها برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group