شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

با حضور مشاور قرآنی و مذهبی استاندار همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخش شبانکاره برگزار شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، این همایش روز چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مشاور قرآنی و مذهبی استاندار، بخشدار شبانکاره، امام جمعه و جمعی از مسئولین و بسیجیان بخش در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
بخشدار شبانکاره ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس بیان داشت : بسیجیان با الگو قرار دادن شهیدان و یادگاران دفاع مقدس ادامه دهنده راهشان هستند و در عرصه هاي مختلف همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، دوران بعد از جنگ و ديگر حوادث و رويدادهاي مهم كشور با هدف حفظ آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي، حضوري فعال داشته است.
وی بسیج را مایه افتخار، توسعه و سازندگی کشور دانست و با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج افزود: امام خمینی ره بسیج را شجره طیبه دانستند.

وی در ادامه بیان داشت: بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصیت شجره طیبه این است، که در هر دوره ای، ثمرات شیرین خود، نتایج خودش رو بروز می‌دهد. در هر دوره ای حضور بسیج، زنده بودن انقلاب را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد انقلاب زنده است.
وي مردمي بودن، خدامحوري، ولايتمداري، معنويت و اخلاص را مهمترين عوامل ماندگاری و موفقيت هاي بسيج عنوان كرد و گفت: روحيه بسيجي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در وجود مردم نهادينه شد و با پشتيباني از امام راحل انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند.
وی حفظ روحیه بسیجی و جهادی را عامل موفقیت و پیروزی در جامعه برشمرد و افزود: تفكر و روحيه بسيجي میهن عزیزمان و آرمان هاي نظام اسلامي را از گزند دشمنان حفظ کرده و این تفکر و روحیه لازمه رسیدن به قله افتخارات و عدم وابستگی به بیگانگان است.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی، نظامی، فضایی، پزشکی به خدمات درخشان انقلاب اسلامی در بیش از ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مناطق محروم شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند با رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی، امید را از جامعه بگیرد که راه مقابله با آن جهاد تبیین است و همه مسئولین و شما بسیجیان باید دستاورد‌های نظام را به نسل جوان و همه دنیا مخابره کنید.
وی در پایان با تشکر از بسیجیان و حضور فعالشان در زمینه های مختلف در بخش افزود:مشارکت شما جوانان در قالب گروه های جهادی و بسیجی و خدمت به مردم به صورت خودجوش در بخش جای تقدیر و تشکر دارد که کار را برای ما خدمتگزاران تسهیل کرده و باعث ایجاد امید در دل مردم هستید.

shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1shabankare raznmande 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group