جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۲۵ دستگاه دیتالاگرهای فشار با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار بر روی شبکه آبرسانی استان بوشهر نصب شد.

به گزارش دیارجنوب، ابوالحسن عالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دستگاه‌ها در هر ۱۵ دقیقه به صورت خودکار فشار شبکه آب را ثبت و اطلاعات فشار را بر بستر اینترنت برای مدیران مربوطه گزارش می کند.

وی بیان کرد: از قابلیت‌های نصب این دستگاه‌ها می‌توان به خدمات رسانی بهتر به مشترکان، بهبود مدیریت شبکه توزیع آب، جلوگیری از هدر رفت ناشی از فشارهای بالا در ساعات کاهش مصرف و به حداقل رساندن حوادث احتمالی در شبکه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: دیتالاگرها با توجه به کارایی بسیار بالا به تقویت روند پایداری آب شرب هم استانی ها نیز کمک چشمگیری می کند.

عالی ادامه داد: با تمام اقداماتی که در حوزه پایداری آب شرب صورت گرفته مدیریت مصرف مهم ترین راهکار برای تامین آب پایدار مصرف بهینه آب است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: الگوی مصرف آب شرب مشترکان خانگی ماهانه ۱۶ مترمکعب است که براساس ارزیابی ها ۷۵ درصد بوشهری ها مصرف فراتر از الگو دارند./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group