شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با روز پایانی هفته دولت، بهره برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی بنداروز در شهرستان دشتستان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، ابوالحسن عالی در آیین یاد شده در شهرستان دشتستان اظهار کرد: مجتمع آبرسانی بنداروز، 6 روستا با یک هزار و 847 خانوار و هشت هزار و 600 نفر جمعیت تحت پوشش قرار داده است.
وی بیان کرد: این طرح در مجموع با 450 میلیارد ریال ظرف مدت 6 ماه احداث شده است.
عالی ادامه داد: منبع تامين آب پروژه دو خط آبرسانی کازرون و کوثر و خط انتقال آن به طول هفت کیلومتر اجرا شده است.
وی یادآور شد: مجتمع آبرسانی بنداروز از جمله پروژه های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که با هدف افزایش سطح پایداری آب روستاهای تحت پوشش و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به سرانجام رسیده است.

عالی ادامه داد: نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان در سطح استانی و ملی برای حل مشکلات آب دشتستان تلاش و پیگیری هایی قابل توجه دارد که این میزان همراهی آنان شایسته و قابل تقدیر است.
نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آبفا استان بوشهر مصداق بارزی از کار جهادی است که پروژه های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان و بویژه شهرستان دشتستان به ثمر رسانده است.
ابراهیم رضایی افزود: مجموعه شرکت آبفا مجموعه ای پای کار هستند که در تمامی شرایط سخت و دشوار برای آبرسانی پایدار نقش آفرین شدند.
وی ادامه داد: در سه سال گذشته در شهرستان دشتستان از لحاظ کمی و کیفی اقدامات بسیار خوبی محقق شده ولی اما در این شهرستان همچنان تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله وجود دارد.
رضایی اظهار کرد: در این راستا از تلاش سپاه و بویژه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای مشارکت در پروژه های آبرسانی شهرستان کمال قدردانی و تشکر دارم.
وی افزود: امیدواریم سایر مسائل و مطالبات بحق مردم شهرستان در حوزه آب نیز با تداوم تلاش جهادی شرکت آبفا استان بزودی برطرف شود.
نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه آب و فاضلاب با دست خالی کار می کنند و این یکی از اشکالات است که اولویت های برنامه ریزی متناسب با نیاز مردم نبوده و چنین رویکردی بدون تردید برای کشور آسیب‌زا است.
وی گفت: آب حیاتی ترین نیاز کشور است که باید در اولویت بودجه ریزی و تخصیص بودجه قرار گیرد تا مشکلات آبرسانی کشور به حداقل برسد.
فرماندار دشتستان نیز گفت: فعالیت شرکت آبفا استان بوشهر با فعالیت مدیریت جدید شاهد دوره تحولی بوده و دستاوردهای ارزشمندی برای شهرستان های استان و بویژه دشتستان به ارمغان آورده است.
احمد بنافی افزود: دولت در شهرستان دشتستان میراث دار مشکلات فراوانی در حوزه آبرسانی بود که با تلاش و همت شرکت آبفا استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشکلات آب شهرستان دشتستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
وی گفت: احداث پروژه های متعدد آب شیرین کن از دستاوردهای شاخص شرکت آبفا استان بوشهر است که منجر شده تا وضعیت آب استان و بویژه شهرستان دشتستان در مقایسه با چند سال قبل به شرایط مطلوب برسد.
بنافی اظهار کرد: در شهرستان دشتستان اکنون چندین پروژه آبرسانی از جمله چند مخزن و مجتمع آبرسانی با یکهزار میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که اتمام این پروژه ها وضعیت آب شهرستان را متحول می کند.

 ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1ab bondaroz dolat 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group