شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق خانگی این استان به تعداد ۱۶۲ هزار و ۱۳۹ خانوار در مجموع از ۳۲ میلیارد تومان طرح پاداش وزارت نیرو در قبض‌های برق برخوردار شدند.

به گزارش دیارجنوب ، غلامرضا حشمتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طرح سراسری پاداش وزارت نیرو پارسال به بخش هایی خاص اختصاص داشت که در سالجاری به حوزه خانگی نیز تعمیم داده شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به دمای بالا هوای در استان بوشهر و همچنین خانگی بودن ۷۰ درصد مشترکان برق استفاده از طرح پاداش مشترکان کم مصرف ظرفیتی برای کاهش بار بر شبکه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: مدت زمان اجرا این طرح تا ۱۵ شهریورماه تعیین شده که هم استانی تنها در صورت کاهش ۱۰ درصد از مصرف خود در مقایسه با پارسال از تخفیف این طرح در قبوض برق برخوردار می شوند.

حشمتی یادآورشد: از دهه فجر پارسال تا هفته دولت امسال بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق شهرستان های ۱۰ گانه استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در حوزه آغاز عملیات اجرایی نیز پروژه های متعددی تعریف شده که اعتبارات آن بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار است.

حشمتی اضافه کرد: یک سال اخیز نیز بالغ بر ۱۸ هزار انشعاب جدید برق در استان بوشهر واگذار شده و در برق رسانی به نهضت ملی مسکن اقدام‌های خوبی محقق شده است.

وی گفت: تعویض یکهزار و ۵۰۰ پایه فرسوده برق و همچنین تعویض تاسیسات نیازمند نوسازی از دیگر دستاوردهای صنعت برق در استان بوشهر محسوب می شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group