سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

حجت‌الاسلام جنتی در نشست تخصصی مبلغین و مبلغات بوشهر، این استان را از استان‌هایی عنوان کرد که ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای اینکه پیشران مسئله جهاد تبیین باشد داراست.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد جنتی 27 مرداد 1402 در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: امروز مهم‌ترین عرصه تهاجم و صحنه درگیری ما با دشمن محاصره تبلیغاتی است.
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن هزینه‌های هنگفتی خرج می‌کند برای اینکه اذهان و دل‌های مردم را از توان و ظرفیت این ملت ناامید کند.
وی مبارزه و شکستن این محاصره تبلیغاتی را مهم‌ترین کارکرد جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: در عرصه جهاد تبیین طراحی‌هایی انجام شده که با برگزاری نشست‌هایی در استان‌های مختلف طلاب و مبلغات را توانمند ‌کنیم.
حجت‌الاسلام جنتی اضافه کرد: در این نشست‌ها هم دغدغه‌مندسازی و طرح اصل مسئله و هم مدل و محتوا و برنامه‌های عملیاتی که طراحی شده در اختیار مبلغین قرار می‌گیرد تا بتوانند در مسئله جهاد تبیین به وظیفه خود عمل کنند.

moballeghin


مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه گزارشی در خصوص نشست تخصصی تبلیغ استان بوشهر افزود: این نشست به منظور این است که طلاب استان بوشهر در طول این دو روز در اصل مسئله‌سازی و دغدغه‌مند کردن در مسئله جهاد تبیین و شکستن این محاصره تبلیغاتی به روش‌ها و برنامه‌های تبلیغی و محتواهایی که مورد نیاز طلبه‌ها است مجهز شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشینه تاریخی بوشهر در مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: این استان با توجه به نمادهای مقاومتی موجود، ظرفیت فوق‌العاده‌ای است برای اینکه در مسئله جهاد تبیین و مبارزه با محاصره تبلیغاتی دشمن جز استان‌های پیشران کشور باشد.
حجت‌الاسلام جنتی در خاتمه سخنان خود اضهار داشت: ظرفیت طلاب و مبلغین و مبلغات، دستگاه‌های فعال در این حوزه و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی که امروز گرد هم آمدند ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توانند در سطح استان، اتفاقات خوبی را در این عرصه رقم بزنند.
گفتنی است، نشست دوروزه‌ی مبلغین و مبلغات استان بوشهر با عنوان «نشست تخصصی تبلیغ شهید ابوتراب عاشوری» 26 و 27 مرداد 1402 در سالن همایش های منطقه ویژه عسلویه برگزار شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group