سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

در آستانه فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار ، حجت‌الاسلام قادری با صدور پیامی این مناسبت را تبریگ گفت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 16 مرداد 1402 به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار با صدور پیامی این مناسبت را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن این پیام تقدیر به شرح زیر است:
«در زمانه‌ای جنگ شناختی که جامعه تشنه اطلاعات، برای اتخاذ تصمیم مورد هجمه داده‌هاست، تا در هر لحظه متحول، متلوم و رنگ به رنگ تر از آن سابق خود دیده شود. روایت‌ها در ورای آنچه از رسانه خوراک ذهن‌ها شده، محکماتی می‌سازد که بناست محاسبات زندگی انسان را به حیوان‌انسان نزدیک کند.
هویت ایرانی اسلامی آن گوهری است که «ما»ی اجتماعی مردم این کهن دیار را پرنشاط در تاریخ سازی جلوه داده و حفظ آن بر احرار عالم فرض خواهد بود تا تک قطبی به سمت ظلمت شکل نگیرد.
خبرنگار امروز در مقدم‌ترین سنگر این تهاجم بی‌سابقه رشادت می‌کند تا واقعیت شنیدنی‌تر، فهمیده‌تر، مؤثرتر و ماندنی‌تر گشته و خط بطلانی بر کید اهریمن باشد.
اوست که هوشیارانه، هنرمندانه و هوشمندانه پاسدار «ما»ی ملت قدرتمند و عزتمند ایران اسلامی است و با بازنمایی واقعیت و حقایق ناب، عطش انسان تشنه دانایی و شناخت را به گوارای سویه سعادت التیام می‌بخشد.
در کمال خضوع ضمن پاسداشت روز خبرنگار به تمامی مجاهدان این سنگر در استان دارالحماسه بوشهر، آمادگی خادمان تبلیغ و تبیین استان در توسعه نقش خبرنگاران در اعتلای فرهنگی استان و رفع موانع پیشرفت همه جانبه را اعلام داشته و از خداوند متعال توفیقات در گفتمان‌سازی و جریان‌سازی مؤثر برای شما خواستارم.

محمد قادری
خادم تبلیغ و تبیین استان دارالحماسه بوشهر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group