سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف تعداد ۷۹ دستگاه خودرو و ۲۹۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ جوشن سهرابی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از آنجا که مقابله هدفمند با وقوع جرایم سرقت از اولویت های سال جاری پلیس استان و خواسته به حق شهروندان بوده، از ابتدای سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح های مقطعی و پیگیری ها و تلاش هایی که توسط پلیس آگاهی و افسران تحقیق دوایر تجسس انجام شد، کشفیات خوبی بدست آمده است.

dastgiri jadid

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: طی این مدت، با شناسایی و دستگیری تعداد ۱۷۹ نفر سارق و مالخر تعداد ۷۹دستگاه خودرو و ۲۹۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به افراد مالباخته مسترد شده است.

سهرابی ادامه داد: در سال جاری وقوع سرقت خودرو و موتورسیکلت در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل با افزایش در وقوع مواجه بوده است.

وی عنوان کرد: استفاده شهروندان از پارکینگ عمومی با خودداری از پارک و رها کردن خودرو در خیابان ها، استفاده از تجهیزات بازدارنده و مناسب و رعایت بیشتر توصیه ها و نکات ایمنی می تواند در کنار اقدامات و فعالیت های پلیس در کاهش وقوعات سرقت موثر و مهم واقع شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group