سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری از سوی سازمان توسعه تجارت خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از خرمای مردم دشتستان همچنان در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده است، تلاش و پیگیری فراوانی را به منظور رونق بازار خرما و فروش آن انجام دادیم.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهایی که با جدیت دنبال کردیم، تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری بود که این موضوع را از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان توسعه تجارت و گمرک ایران پیگیری کردیم.

khorma jonoub

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان توسعه تجارت برای همکاری در این زمینه بیان کرد: ابتدا با پیگیری از سوی وزیر جهاد کشاورزی موافقت لازم را در این وزارت‌خانه گرفتیم و سپس با پیگیری‌های صورت گرفته موضوع در سازمان توسعه تجارت نیز مورد تائید قرار گرفت و به گمرک ابلاغ شد.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر برای تهاتر خرما و فروش خرمای باقی‌مانده در دشتستان باز شده است و این ابلاغ می‌تواند رونق‌بخش بازار خرمای دشتستان هم برای امسال و هم برای آینده باشد.

وی اضافه کرد: طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت، صادرکنندگان می‌توانند در ازای صادرات خرما، انواع میوه‌های گرمسیری را وارد کنند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group