شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پلمب و تعطیلی 3 مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد یزدان‌پناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای نظارتی محسوس و نامحسوس، گزارش‌های دریافتی و همچنین بر اساس شکایت‌های مردمی که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان طی سه‌ ماهه گذشته انجام شده سه مرکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امر پزشکی شناسایی و نسبت به پلمب و تعطیلی آن‌ها اقدام شد.

وی افزود: این مراکز در حوزه پزشکی و زیبایی بدون مجوزهای لازم و حضور پزشک در امور درمانی دخالت داشته‌اند که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و قضایی و بعد از تذکرهای حضوری و غیرحضوری با حضور تیم تعزیرات استان پلمب شدند.

polomp

یزدان‌پناه گفت: برخی مراکز به دلیل کسب درآمد در مرحله اول باعث ترویج غلط امر زیبایی در استان شده و با انجام روش‌های غلط و غیرمعمول و انجام کارهای غیرتخصصی در درمان خطرات جدی را برای مردم استان ایجاد می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برای انجام خدمات پزشکی و بهداشتی به مراکزی که دارای پروانه پزشکی معتبر از دانشگاه علوم پزشکی هستند، مراجعه کنند و به این امر مهم توجه داشته باشند تا دچار مشکلات پزشکی نشوند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group