شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای تجهیز بندر صیادی «دیر» به سیستم اطفای حریق سیار خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، عقیل امینی در حاشیه بازدید از بندر دیر اظهار داشت: در راستای توسعه و تجهیز بنادر صیادی در سطح استان اقدامات و برنامه‌ریزی های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای تجهیز بندر صیادی «دیر» به سیستم اطفای حریق سیار خبر داد و اضافه کرد: جانمایی لازم به منظور جابجایی مخازن سوخت به مکانی امن در دستور کار است.

در این بازدید که فرماندار دیر، مدیران کل بحران استان، شیلات، سازمان بنادر، رئیس بنادر صیادی استان و سرپرست شیلات دیر حضور داشتند، از بنادر تجاری، صیادی، و موج شکن‌های اولی شمالی و واعظی این شهرستان بازدید شد.

shenavar sayadi

پس از بازدید جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان دیر بمنظور بررسی سامان دهی و انضباط بخشی شناورهای مستقر در بندر صیادی تشکیل شد.

بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد در مدت یک ماه اقدامات لازم نسبت به آماده سازی موج شکن‌های اولی و واعظی به منظور انتقال شناورهای تجاری از طرف اداره کل بنادر و دریانوردی صورت گیرد.

همچنین شیلات در این مدت نسبت به تجهیز بندر صیادی به سیستم اطفای حریق سیار اقدام و جانمایی لازم به منظور جابجایی مخازن سوخت به مکانی امن اقدام لازم را انجام دهد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group