شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

امام جمعه شهرستان دشتستان گفت: کادر درمان موجود، جوابگوی نیاز بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان نیست.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته برازجان اظهار داشت: به رغم اقدامات خوبی که در زمینه زیرساخت‌ها و تجهیزات حوزه سلامت انجام گرفته است، بیمارستان شهید صادق گنجی و بخش درمان شهرستان از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد.
وی افزود: کادر درمانی موجود جوابگوی نیاز بیمارستان نیست بنابراین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر باید برای جذب و تامین نیروی مورد نیاز در بخش‌های مختلف تدبیر کند تا مشکلات کاسته شود و مسؤولان بیمارستان بتوانند جوابگوی مردم باشند.
این مقام مسؤول ادامه داد: در راهکارهای تربیت در زیست عفیفانه، همه‌چیز از یک ایمان درونی و باور قلبی شروع می‌شود؛ ایمان و باوری که ما را به یقین می‌رساند، یعنی کاری که در راه خدا انجام می‌دهیم درست و تصمیم‌مان صحیح است! آن‌وقت اگر همه عالم و آدم هم بسیج شوند و مخالف آنچه ما فکر می‌کنیم، بگویند، کوچک‌ترین راهی به قلب ما پیدا نمی‌کنند.

mosleh e dashtestan
خطیب نماز جمعه برازجان اضافه داشت: باید زمینه‌های علاقه‌مندی به حجاب را از روز‌های کودکی شروع کنیم؛ در این مسیر بهترین الگو برای فرزند، مادرش است؛ بخش بزرگی از مسیر علاقه‌مندشدن دختران به حیا و حجاب، به‌ عهده مادر است.
این مقام مذکور اعلام داشت: گفت‌وگو در تربیت دینی بسیار مهم است و لازمه تربیت متفکرانه است. باید به فرزندمان ‌فرصت صحبت‌کردن و برون‌ریزی احساساتش را بدهیم. چنین فضایی را به‌راحتی در خانه می‌توان ایجاد کرد. اگر ما چنین کاری انجام ندهیم، ‌فضای رسانه‌، آنها را به سمت تفکرات خودشان هدایت کرده و عینک مطلوب خودشان را روی چشم فرزندان ما قرار می‌دهند.
مصلح ابراز داشت: در مسیر رسیدن به اهداف بلند و فتح قله باید خطرات را پذیرفت و از آن نهراسید. ایران قوی در همه ابعاد با تکیه با علم بومی و صنایع بومی و خودی با نگاه درون‌زا و برون‌نگر، شدنی است. ناوشکن دنا نماد تحقق نگاه علم بومی و صنعت بومی است.
امام جمعه دشتستان تصریح کرد: با ناوشکن دنا، پیام‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران به جهان خصوصاً دشمن ارسال شد و آنان فهمیدند، ایران در وعده‌ها صادق و ثابت قدم و استوار است و در مواضع به حق خود عقب نخواهد نشست./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group