شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت‌نام نوآموزان در کودکستان‌ها از امروز اول خرداد با شعار "ثبت‌نام مطلوب، عدالت محور، خانواده مداری" خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی دوشنبه اول خرداد در نشست شورای نظارت بر کودکستان‌ها اظهار کرد: نوآموزان اول مهر ۹۶ تا اول مهر ۹۷ می‌توانند در کودکستان دوره دوم و متولدین دوم مهر ۹۷ تا اول مهر ۹۸ می‌توانند در کودکستان دوره اول ثبت‌نام کنند.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۶ هزار نوآموز در ۳۹۷ کودکستان دارای مجوز در استان ثبت‌نام کنند.

koodakestan
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: مدیران کودکستان‌ها موظفند اطلاعات نوآموزان را حداکثر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ در سامانه سنجش بدو ورود و سیدا ثبت کنند.
موحدی خاطرنشان کرد:مدیران مدارس، نوآموزانی را که برای ثبت‌نام کلاس اول مراجعه می‌کنند و فاقد تجربه پیش دبستانی هستند شناسایی کرده تا در کلاس‌های آمادگی کودکستان‌ها در تابستان ۱۴۰۲ شرکت کنند.
وی تاکید کرد: همه نوآموزان باید در زمان سال تحصیلی، در برنامه سنجش و سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای آموزش ومداخله به هنگام نوآموزانی که دیرآموز تشخیص داده می‌شوند، توسط مدیران کودکستان‌ها ضروری است.
موحدی بیان کرد: موسسانی که وضعیت خود را با قوانین و مقرارت ناظر بر سازمان ملی تعلیم وتربیت کودک در مهلت مقرر قانونی تطبیق نداده اند اجازه فعالیت و ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۲/۱۴۰۳ را ندارند.
وی در پایان گفت: مدیران کودکستان‌هایی که تاکنون اقدام به تطبیق مجوز نکرده‌اند، می‌توانند از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه جاری با مراجعه به سامانه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اقدام کنند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group