چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

طی حکمی از سوی یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر مهران خورده بین مقدم مدیرکانون های خدمت رضوی استان بوشهر به عنوان جانشین ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب، در این حکم آمده است: دهه کرامت که آغاز آن مزین به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زاد روز حضرت احمدبن موسی علیه السلام در میان این دهه و میلاد هشتمین اختر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام حسن ختام آن بوده و فرصت مغتنمی برای تبیین ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایت مداری است تا ضمن گرامیداشت ولادت این سه مولود خجسته بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام و لطیف ترین حقایق نورانی سلوک و زندگانی خاندان عصمت و کرامت برای بشر دور مانده از حقیقت خویش بازگو شود.

janeshin d keramat
لذا با استعانت از ذات اقدس الهی با عنایت به رویکرد سیاست های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی را به سمت جانشین بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر منصوب می‌نمایم.
انتظار است با تشریک مساعی و مشارکت اعتاب مقدسه و حوزه‌های علمیه و بهره مندی از ظرفیت نهادها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی، فرهنگی و هم افزایی گروه‌های مردمی زمینه‌ساز برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه و پویایی و اثربخشی افزون‌تر فعالیت‌های این ستاد در سال جاری باشیم.
مزید توفیقات شما را در ظل توجهات بقیه الاعظم امام زمان (عج) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خانم ای مدظله العالی از خداوند متعال خواهانم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group