چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با خانواده شهید والا مقام حسن بیژنی (شهید کارمند اداره بازرگانی سابق بوشهر) به منظور قدردانی و تجلیل از مقام شامخ شهدا دیدار کردند.

به گزارش دیارجنوب، حسن ممتحن و مهدی صفوی به اتفاق هیات همراه مدیران مربوطه در شامگاه سه شنبه 12 اردیبهشت ماه به پاس قدرشناسی و زنده زنگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس، از خانواده شهید حسن بیژنی از فرماندهان مشهور جنک تحمیلی که در راستای لبیک به ندای مراد و مقتدایش امام خمینی کبیر با شرکت در طرح«لبیک یا خمینی» در تاریخ ۱۳۶۱/۱/۴ به جبهه‌های شوش و عین خوش عزیمت و به یاری دلاورمردان ارتش اسلام شتافته بود، دیدار کردند.

samt didar shohada 1
مشاور وزیر صمت در این دیدار عنوان کرد: اهمیت رشادت ها و جانفشانی های شهیدان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین توجه به خانواده های ایشان باید همیشه مورد توجه مسئولین باشد.
حسن ممتحن خدمت به خانواده های معظم شهدا را موجب برکت در امور دانست و افزود: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به خانواده های شهدا را نصیب ما کرده است
مهدی صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: افتخار و سربلندی امروز ما در استان یادو خاطره شهید ارزشمند سردار حسن بیژنی است که در مقطعی از زمان گذشته به عنوان کارمند اداره بازرگانی سابق در شهرستان گناوه مشغول به خدمت بوده است.
صفوی با اشاره به اینکه بخشی از کارکنان شاغل و بازنشسته اداره کل صمت استان شامل خانوده شهید، ایثارگران، رزمندگان هستند افزود: یکی از برنامه های اداره کل صمت توجه به خانواده این اقشار ارزشمند است که تاکنون سعی براین داشته ایم که حمایت و مساعت لازم با توجه به وجود اختیارات و امکانات موجود اقدام نماییم.
در پایان با اهدای لوح تقدیر به خانواده شهید والامقام حسن بیژنی تقدیر بعمل آمد.

samt didar shohada 1samt didar shohada 1samt didar shohada 1samt didar shohada 1samt didar shohada 1samt didar shohada 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group