شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مهدی صفوی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار وکارگر را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب، متن این پیام به شرح ذیل است:
کارگران در رشد و توسعه بنگاههای اقتصادی بسیار نقش آفرین و مهم هستند و استمرار فعالیت آنان در چرخه تولیدات صنعتی و صنفی دارای اهمیت بسیار زیادی است.
کارگران به عنوان بازوی توسعه ای بنگاههای تولیدی و اقتصادی از اهمیت مهمی در تحقق شعار سال که با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است هستند و این قشر میتوانند نقش بسزایی در تحقق اهداف تولید داشته باشند.
کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند چراکه بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و باعث حرکت چرخه های مسیر زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.

safavi samt 1402
اینجانب مجددا فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کاروکارگر را که به عنوان روز تقدیرو تجلیل از تلاش‌های بی دریغ همه کارگرانی که با خلاقیت و تلاش خود زمینه‌ساز شکوفایی و اعتلای همه جانبه کشور میشوند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک وتعالی، توفیق روزافزون همراه با صحت و سلامتی را برای تمامی کارگران شریف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مهدی صفوی
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group