شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در ماه مبارک رمضان، سه واحد صنفی به علت رعایت نکردن شئونات این ماه پرفضیلت پلمپ شدند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ محمدرضا محمودیان روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گشت تلفیقی ویژه این ماه متشکل از ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی، نماینده شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی و اداره اصناف از واحدهای صنفی و اغذیه فروشی‌های سطح شهرستان، بازدیدهای مستمر به عمل می‌آید.
وی افزود: در این راستا از تعداد ۴۵ واحد صنفی بازدیدشونده، تعدادی اخطار پلمپ دریافت کردند و سه واحد به خاطر رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان و داشتن تخلفات صنفی تعطیل شدند.

polomp
فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به استمرار این طرح، تصریح کرد: برای واحدهای صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان اخطار پلمب صادر می‌شود و در صورت تخلف هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.
وی از شهروندان و واحدهای صنفی بخصوص رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها خواست تا حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت و به الزامات درنظر گرفته شده صنفی در این ماه پایبند باشند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group