شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه آبرسانی شهرستان دشتستان با ۲۷۵ میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در آیینی آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: با بهره‌برداری از چاه روستای "خون" آب مورد نیاز یکهزار و ۱۰۰ نفر جمعیت این روستا تامین شد.
وی بیان کرد: طرح یاد شده ظرف مدت سه ماه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و از سوی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرا شده است.
عالی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی خط انتقال آب سد شهید بهرامی(ارغون) به شهر کلمه نیز آغاز شده است که با بهره برداری از آن در دهه فجر سال آینده آب مورد نیاز جمعیت سه هزار و ۶۰۰ نفری این شهر تامین خواهد شد.

abresani r dashtestan
وی یادآور شد: این پروژه ظرف مدت ۱۲ ماه با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود که شامل هفت کیلومتر شبکه و خط انتقال با لوله پلی اتیلن با قطر ۲۰۰ میلیمتر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: خط انتقال آب فاریاب دیگر پروژه بهرهبرداری شده است که ۲ روستا با جمعیت ۲ هزار و ۳۲۵ نفر را زیر پوشش قرارمی دهد.
عالی یادآور شد: این پروژه ظرف مدت چهار ماه با ۵۰ میلیاردریال اعتبار اجرا شده که منبع تامین آب آن از چاه است.
وی افزود: طول خط انتقال فاریاب۲ هزار و ۳۰۰ متر و با لوله پلی اتیلن به قطر ۳۱۵ میلیمتر است.
عالی بیان کرد: مجری هر ۲ پروژه عملیاتی و افتتاح شده خطوط انتقال آب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است که در حوزه آبرسانی استان بوشهر تاکنون اقدام‌‎های ارزشمندی داشته است./ ایرنا

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group