شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تأکید بر تسریع در تکمیل دانشکده دندان‌پزشکی و مرکز بیماری‌های خاص بوشهر گفت: برای تکمیل پروژه بیمارستانی در دست ساخت بوشهر ۵۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش دیارجنوب، محسن پاپری زارعی صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا(س) بوشهر، دانشکده دندان‌پزشکی و مرکز بیماری‌های خاص بوشهر، اظهار داشت: موضوع درمان مردم یکی از اولویت‌های مهم مدیریتی استان است و برای حل بخشی از مشکلات درمانی و افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی، به دنبال تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا(س) بوشهر هستیم.

bazdid bimarestan
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه با زیربنا 17 هزار و 250 متر مربع در 5 طبقه در حال ساخت است، تصریح کرد: برای تکمیل این مرکز درمانی با طراحی 180 تخت، با نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسئله درمان 59 میلیارد تومان تخصیص اعتبار یافته است.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خدمات بهداشتی و درمانی باید متناسب با جمعیت و استانداردهای لازم توسعه پیدا کند، گفت: برای دانشکده دندان‌پزشکی نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص 37 میلیارد تومان اعتبار به مرکز بیماری‌های خاص خبر داد و بر تسریع و تکمیل این پروژه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه سرانه سرانه تخت بیمارستانی در کشور 1.34 به ازای هر یک هزار نفر است گفت: این شاخص در استان بوشهر 1.1 به ازای یک هزار نفر و از میانگین کشوری پایین‌تر است که بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی استان از اهمیت بالایی برخوردارند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group