جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرماندار دشتستان از بهسازی و تعریض ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه بهسازی و ایمن سازی راه‌های روستایی نقش مؤثری در توسعه روستاها و کاهش تصادفات دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه های اساسی و اولویت دار فرمانداری دشتستان بهسازی و تعریض محورهای مواصلاتی بین روستایی است.
وی اضافه کرد: تقریبا 250کیلومتر راه روستایی در دشتستان نیاز به بهسازی دارد که با وجود محدودیت‌های اعتباری تقریبا 120 کیلومتر در حال تعریض و بهسازی است.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: نقاط حادثه خیز جاده‌ها و معابر شهری فهرست شده که هم اکنون 10 نقطه از آن فهرست در حال ایمن سازی و رفع نقص است.

behsazi jade
بنافی تصریح کرد: همه نقاطی که مطابق مصوبات شورای ترافیک بایستی اقداماتی از قبیل نصب علایم ترافیکی و ایجاد سرعت کاه انجام گیرد دستگاه های مربوطه مکلف به انجام آن طبق برنامه زمان بندی شورای ترافیک است و هر گونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.
وی افزود: با ایمن‌سازی معابر و رفع نقاط حادثه خیز شهری کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت را در شهرهای شهرستان شاهد بوده‌ایم و امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی نیز انجام می‌شود شاهد روند کاهش تصادفات باشیم.
فرماندار دشتستان خواستار تعامل هرچه بیشتر پلیس راهور، راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان، شهرداری ها و دهیاری‌ها درخصوص امور ترافیکی و ایمنی راه‌ها و معابر شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group