شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

یادواره سرداران و شهدای شهر وحدتیه همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران و دیگر مسئولین در شهر وحدتیه برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این مراسم شامگاه پنج شنبه ۱۵ دی ماه با قرائت عباس برازجانی، مداحی حمید رضا فاریابی، خوانندگی مرتضی باب و به همت ستاد یادواره، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت و خانواده شهدا در محل حسینیه اعظم شهر وحدتیه برگزار شد.
نکوداشت یاد و خاطر سرداران و ۶۰ شهید والامقام شهر وحدتیه، روستاهای همجوار و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه های این مراسم بود که با سخنرانی ویژه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده شهید مدافع حرم شهید عباس آبیاری برگزار شد.

yadvare sh vahdatiye 1
همچنین علاوه بر حضور مسئولین شهری نظیر شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ارشد نظامی، انتظامی و اداری استانی، شهرستانی و بخشی، امامان جمعه، فرماندهان بسیج و بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهر و روستاهای همجوار و.... نیز حضور داشتند.
سردار شریف در جمع باشکوه شهروندان ولایت مدار، خانواده های معظم شهدای شهر وحدتیه و روستاهای تابعه با تجلیل و تکریم سرداران و ۶۰ شهدای والا مقام وحدتیه و روستاهای تابعه بر نقش و جایگاه رفیع آنان در تداوم انقلاب و نهضت امام راحل تاکید و نقش خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در تداوم راه آنان و پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری مهم ارزیابی کردند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بنیان های انقلاب بر پایه تعالیم دینی و فرهنگ ائمه و شیعی نهاده شده است و هیچ قدرتی در مقابل قدرت حق ماندگار نیست.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش تمام آزادی خواهان جهان بوده و شهدای محور مقاومت مظهر انقلاب اسلامی هستند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم، شهید حاج قاسم سلیمانی را از مدافعان واقعی حرم و از یاران و یاوران صدیق ولایت معرفی کردند.
در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آمد وهمچنین به برندگان مسابقات تنیس روی میز و تیراندازی که به همین مناسبت برگزارشده بود هدایایی داده شد.

yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 15yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1yadvare sh vahdatiye 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group