چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

کارگاه آموزشی توانمندسازی از آسیب های اجتماعی با محوریت ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان و همچنین آسیب های که باعث ایجاد افت تحصیلی در دانش آموزان می شود در مدارس شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، به همت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان و به مناسبت هفته پژوهش، این کارگاه های آموزشی با تدریس جناب آقای عبدالحسین شبانی نژاد مدرس طرح‌های توانمندسازی، در مدارس مورد نظر برگزار شد.
در حاشیه این کارگاه های آموزشی، قاسمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره ارتقای کیفیت آموزش و مسائل تربیتی دانش آموزان را یکی از سیاست‌های محوری آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: کلاس‌های فوق برنامه و آموزش مهارت‌های مانند: جرأت ورزی و قدرت نه گفتن،خودآگاهی، مقابله بااسترس وهیجان وحل مساله و.... گامی مؤثر در تحقق کیفیت‌ بخشی و ارتقای جایگاه آموزشی و تربیتی در مدارس شهرستان کنگان برشمرد.
وی در ادامه افزود: با مشارکت ۴۸ آموزشگاه درطرح یاریگران زندگی در شهرستان کنگان در سه ماهه اول سال تحصیلی جاری وبنابه تاکیدات وپیگیری های مدیرمحترم آموزش و پرورش جناب آقای بحرینی پور کلاس های فوق برنامه و کارگاه های توانمند سازی مختلفی در رأس برنامه ها قرارگرفته است که این کارگاه ها با همکاری مشاوران شهرستان و مشاوران مدعو با محوریت آسیب های اجتماعی و مواد مخدر برای ارتقا رشد و تعالی دانش آموزان دوره اول و دوم در دبیرستان مورد هدف برگزار شده است.
گفتنی است دوره کارگاه توانمندسازی با هدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی و نه به اعتیاد در طول سال تحصیلی ادامه دارد و در هفته پژوهش و فناوری در بین دانش آموزان مدارس فاطمیه،دبیرستان های دوره اول شهید عاشوری،شهید فرحی،شهید بهشتی بنک،شریعتی،شهید بهادری، دبیرستان دخترانه غیر دولتی افق و هنرستان فنی ام ابیها برگزار شد.

kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1 kangan pejohesh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group