سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از ازدواج آسان و فرزندآوری گفت: در واگذاری خانه‌های سازمانی ادارات استان بوشهر باید تلاش شود که زوج‌های جوان در اولویت قرار گیرند.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش‌های خیلی خوبی در سطح استان بودیم که موجب شادمان کشاورزان و دامداران شده است.
وی با اشاره به ثبت بیشترین بارش در دشتستان، بوشهر و گناوه خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ میلیمتر بارندگی در استان بوشهر ثبت شده است.
استاندار بوشهر در ادامه بر لزوم اجرای برنانه‌های جوانی جمعیت در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: قرارگاه جوانی جمعیت در همه شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل و فعالیت‌ها در این حوزه اجرایی شود.

mohamadizade ostandarr
وی استفاده از راهکارهای فرهنگی برای افزایش فرزندآوری را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در راستای تسهیل ازدواج آسان و توجه به ترویج فرهنگ فرزند آوری باید گروه‌ها و هسته‌های مردمی تشکیل و فعال شود.
محمدی‌زاده تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، ورزش و جوانان، کمیته امداد، دانشگاه‌ها، سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌ها باید تلاش ویژه‌ای را در زمینه ازدواج آسان و فرزندآوری داشته باشند.
وی خواستار طراحی و اجرای برنامه ازدواج آسان در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان بوشهر تا پایان امسال شد و بیان کرد: واگذاری منازل سازمانی ادارات به زوج‌های جوان باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار بوشهر خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات بانک‌ها در امر ازدواج و فرزندآوری شد و گفت: عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت این تسهیلات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با تأکید بر توجه به ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی خاطر نشان کرد: توسعه و ساخت خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های استان بوشهر باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group