چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اجرای برنامه‌های مختلف در نقاط شهری و روستایی خبر داد و گفت: در هفته بسیج بیش از 2 هزار برنامه در استان اجرا شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو ظهر امروز در تشکیل اجلاسیه مجمع بسیج استان بوشهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پیشرفت با الحاق نظام دینی و نظام‌های الهی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایران اسلامی با توسعه و پیشرفت با حاکمیت دینی و استفاده از ظرفیت‌های فکری اقتدار آفرینی کند.
وی عملکرد هیئت‌های اندیشه‌ورز را مورد ستایش قرار داد و خاطرنشان کرد: هیئت اندیشه‌ورز بسیج استان در گروه‌های تخصصی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

razmjoo sepah b
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نقش هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در شناسایی مسائل، ظرفیت‌ها و کمک به جامعه هدف را مورد تقدیر قرار داد و تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز ضمن تبیین مسائل در گفتمان‌سازی و حل مشکلات و مخاطرات آینده راهگشا است.
رزمجو با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه بسیج در جامعه تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان کردند باید دایره مأموریت بسیج در عرصه‌های گوناگون از جمله علمی و دانشی گسترش یابد و روز افزون شود./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group