جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

به همت سپاه جم مراسم تجلیل از رزمندگان این شهرستان شب گذشته در فرهنگسرای شهرک توحید با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه شهرستان جم در این مراسم گفت: تجلیل از شهادت‌طلبی‌ها و رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باید در تمام عرصه‌های اجتماعی کشور به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
حجت‌الاسلام محمد محمدی خاطرنشان کرد: بيداری اسلامی امروز در دنيا ثمره جانفشانی رزمندگان، ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: پایداری و رشادت‌های جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس باعث شده حتی یک وجب از خاک میهن ما به دست دشمنان نیفتد.
فرماندار شهرستان جم نیز در این مراسم گفت: بسیج، نماد شکوه و نشان افتخار انقلاب و آشناترین واژه قاموس فداکاری و ایثار است که به دست مسیحایی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بر تارک عزّت این سرزمین درخشید.

tajlil razmande
سید محمد احمد پور تصریح کرد: همواره این یادگار بزرگ یادآور رشادت‌ها و جان‌نثاری‌های یگانه مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس و صیانت از امنیت و ولایت، هستی خویش را به راه خدا اهدا نمودند تا نام ایران و بیرق اسلام بر فراز جهان زنده و در اهتزاز باشد.
احمد پور خاطر نشان کرد: دشمن سال ها تلاش کرده است تا جوانان ما نسبت به بعضی از ارزشهایی که در جمهوری اسلامی ایران مثل فرهنگ ایثار و شهادت است نفرت پیدا کنند و سال ها تلاش کرده است تا بتواند این ذهنیت را ایجاد کند اما مردم ایران به همه دنیا فهماندند که با همه جهان فرق می کنند و نه نفرتی از نظام دارند و نه عشقی نسبت به برهنگی دنیای غرب .
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمن در این تجمعات و اغتشاشات به جنگ سخت روی آورده و امروز چه جوان‌هایی را از دست داده ایم پس باید هوشیار و آگاه باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم در ۱۳ آبان ثابت کردند که پای این انقلاب و نظام و ارزشهای آن ایستاده آمد و به این راحتی از این نظام مقدس دست نخواهند کشید./ بسیج

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group