چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج هدف از بزرگداشت هفته بسیج را تحقق جهاد تبیین دانست.

به گزارش دیارجنوب، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر دلوار به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در خصوص اهداف برگزاری بزرگداشت هفته بسیج بیان داشت: هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدماتی است که اقشار مختلف بسیج در این ۴۲ سال از حیات طیبه خویش به عموم جامعه ارائه نموده است.
حجت الاسلام جوکار در ادامه عنوان داشت: اخلاص، بصیرت و عمل بهنگام در بسیج یک اصل بنیادی است زیرا در تفکر بسیج شخص بسیجی برای خوشبختی کشور تلاش می کند، همانطور که این تفکر جنگ را در سال های ابتدایی حیات خویش مدیریت نمود تا به امروز نیز با نشاط و پویایی خویش مدافع و حامی اصول مسلم انقلاب اسلامی بوده است زیرا بسیج مانع انحراف انقلاب و نظام از مسیر رستگاری خویش است و بدون بسیج امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.

masoole b d
جوکار همچنین افزود: با وجود بسیج تهدید کشور از سوی دشمنان غیرممکن خواهد بود و فارغ از این نکات اساسی در نقش بسیج در یک جمع بندی باید گفت که بسیج حلال مشکلات کشور است و اگر امروز کشور با مشکلاتی درگیر است مطمناً در خلاء نیروهای بسیج و فقدان تفکر بسیجی رخ داده است.
به گفته حجت الاسلام جوکار برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، برای تحقق جهاد تبیین طراحی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهر دلوار عنوان داشت: از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواسته‌ایم تا در ایام هفته بسیج تمام تلاش و جدیدت خود را در جهت برگزاری و اهمیت جهاد تبیین بکار گیرند.
جوکار در ادامه افزود: در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بخش ساحلی دلوار بیش از 50 برنامه بصیرتی و تبیینی پیش بینی شده که به حول قوه الهی در این ایام برگزار خواهد شد./ بسیج

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group