چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان از تاریخ بیست و هشتم آبان ماه به مدت ده روز در حال برگزاری است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ غلامرضا بناری با بیان این که انقلاب اسلامی تا کنون از گذرگاه و فتنه‌های بزرگی عبور کرده است، اظهار داشت: همواره بسیجیان این نظام در هر صحنه و فتنه با شرایط خاص با مخالفان و فتنه گران مقابله کرده اند.
وی با اشاره به هفته بسیج و خدمت خالصانه جهادگران بسیجی در اردو‌های جهادی افزود: بسیج سازندگی شهرستان دشتستان، در قالب بیش از ۵۰ گروه جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستا‌ها هستند.

hafte basij d
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان مردمی بودن بسیج را مهمترین ویژگی این نهاد توصیف کرد و گفت: در هفته بسیج تجلیل از مردمی داریم که امروز در صحنه‌های مختلف حضور دارند.
این مقام مسئول اظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس دشمن در مقابل انقلاب نوپای اسلامی صف‌آرایی کرده بود و فرزندان این ملت نشان دادند، می‌توانند ورق تاریخ را به نفع اسلام و انقلاب باز گردانند.
وی با بیان اینکه زمانی مدافعان حرم هزاران کیلومتر دور از مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی از کیان و ناموس مردم دفاع کردند، گفت: روزی در جنگ با فقر و محرومیت، گروه‌های جهادی و جهادگران ثابت کردند از ۴۹ گروه جهادی در سال ۱۳۷۹ تبدیل به ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور می‌شوند و در کمیت، کیفیت و خدمت‌رسانی لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با هفته مبارک بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ما جهادگران در خدمت، لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد و جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران پا به پای جبهه مقاومت پرچم عزیز ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر خواهند کرد و همه منافقان کوردل، اغتشاشاگران و فریب خوردگان بدانند، جامعه انقلابی ایران اسلامی همه توطئه‌ها را با لبیک یا خامنه‌ای خنثی می‌کنند./ بسیج

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group